کد خبر: ۸۰۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۴۷۰
اسطوره محبوب آبی‌پوشان با انتشار پیامی به سرمربی سپاهان حمله کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پس از پیروزی یک بر صفر استقلال در بازی روز گذشته برابر سپاهان با تک گل آیاندا پاتوسی حواشی این دیدار به پایان نرسیده است.

 

فرهاد مجیدی اسطوره محبوب استقلالی‌ها که در ابتدای مسابقه برخورد سردی با امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان داشت، استوری جنجالی پس از پایان بازی منتشر کرد. دستیار وینفرید شفر ادعا کرده است که سرمربی سابق استقلال اجازه نمی‌دهد که آبی‌های پایتخت نتیجۀ لازم را بگیرند تا هواداران علیه سرمربی آلمانی تیمشان شعارهای حیا کن و رها کن سر بدهند.

 

با توجه به اتفاقات روز گذشته بازی سپاهان و استقلال و رابطۀ نه‌چندان صمیمی فرهاد مجیدی با امیر قلعه‌نویی، به احتمال فراوان منظور شمارۀ 7 آبی‌پوشان، سرمربی این فصل زرد پوشان اصفهانی است.

 

 

گفتنی است، در ابتدای مسابقه به رسم ادب تیم میزبان برای خوشآمدگویی به سمت نیمکت تیم میهمان می‌رود که این اتفاق با توجه به حضور امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد. امیر قلعه‌نویی با فرهاد مجیدی برخورد سردی داشت و پس از دست دادن خیلی سریع از کنار وی عبور کرد تا نشان بدهد هنوز کدورت و ناراحتی میان دو بازیکن سابق آبی‌پوشان از بین نرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: