کد خبر: ۸۰۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۲۴۸
سرخپوشان پایتخت کار بسیار دشواری برای جذب بازیکن مورد علاقه برانکو دارند.
مشکل جذب بازیکن مورد علاقه برانکو برطرف می شود؟ + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، برانکو سرمربی کروات پرسپولیس  از هم اکنون به دنبال جذب بازیکن مورد علاقه خود می باشد و قصد دارد تا قرارداد ستاره تیمش را دائمی کند. طبق اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد برانکو به شدت خواهان این ستاره جوان است و به باشگاه اولتیماتوم داده است تا به هر راه ممکن قرارداد ستاره جوان تیمشان را دائمی کنند تا او را برای فصل بعد نیز داشته باشد. محمد نادری، مدافع چپ این روزهای پرسپولیس یکی از بهترین نفرات تیمش از دید هواداران و برانکو است و مدیران باشگاه از حالا به فکر دائمی کردن قرارداد این بازیکن جوان هستند.



طبق شنیده ها خود محمد نادری هم بی‌میل به دائمی شدن قراردادش با پرسپولیسی ها نیست و این موضوع را بارها در مصاحبه‌هایی که انجام داده بیان کرده است. از طرفی باشگاه کورتریک بلژیک که در نیم‌فصل حاضر شد این ستاره را تنها در قبال 70 هزار دلار  به صورت قرضی در اختیار پرسپولیس قرار دهد، در مذاکرات اولیه برای صدور رضایت نامه دائمی نادری 500 هزار دلار درخواست کرده است.



این طور که از شواهد پیداست، اگر باشگاه بلژیکی در ادامه روند مذاکرات حاضر به دادن تخفیف نشود هواداران پرسپولیس باید قید حضور این بازیکن در ترکیب  فصل بعد تیمشان را بزنند.

 

 

از همین رو گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به زودی مذاکرات خود را باشگاه کورتریک بلژیک برای تمدید قرارداد با محمد نادری که به صورت قرضی به پرسپولیس آمده آغاز خواهد کرد.

 

حال باید منتظر ماند و دید که آیا مدیران سرخ های پایتخت با تمام شدن قرارداد نادری در پایان فصل در فصل نقل و انتقالات تابستانی می توانند محمد نادری را برای پرسپولیس به خدمت بگیرند و یا در این راه به مشکل خورده و باید قید این ستاره جوان را بزنند.

 

محمد نادری در آخرین مصاحبه خود نیز گفته است: من برای پیشرفت به پرسپولیس آمدم و آرزو می‌کنم شرایط بهتری را در این تیم تجربه کنم و بتوانم باز هم در خدمت پرسپولیس باشم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: