کد خبر: ۸۰۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۳۰۳
کاپیتان پرسپولیس که در لیست این تیم برای بازی با الاهلی غایب بود مشکلی برای همراهی سرخپوشان در بازی با سایپا نخواهد داشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، حسین ماهینی، کاپیتان دوم سرخ های پایتخت که در شهرآورد نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شد، خیلی از بازی‌های این تیم را از دست داد و حتی در لیست پرسپولیس برای بازی با الاهلی غایب بود اما اکنون مشکلی برای همراهی سرخپوشان در بازی با سایپا ندارد و آماده بازی شده و با صلاحدید کادرفنی می‌تواند مقابل شاگردان علی دایی بازی کند.

 

 

سرخپوشان پایتخت در روزهای پایانی فصل جاری، مسابقات بسیار سخت و فشرده ای را در پیش رو دارند، و در اولین دیدار مسیر سختشان فردا عصر به رویارویی تیم سختی مانند سایپا بروند حال حسین ماهینی که حتی برای دیدار گذشته مقابل الاهلی هم به امارات رفته بود و در حال حاضر مصدومیت ماهینی برطرف شده قصد دارد هم تیمی هایش را برای رسیدن به یک برد شیرین یاری کند. 

 

حسین ماهینی در آخرین مصاحبه خود گفته است: من مطمئن هستم سالِ پرسپولیس شروع شده و می‌توانیم بهتر از سال‌های قبل عمل کنیم، تا وقتی اتحاد بین کادر فنی، بازیکنان، هواداران و مدیران باشگاه وجود داشته باشد وضعیت‌مان هر روز بهتر می‌شود. پرسپولیس به عنوان نایب‌قهرمان آسیا وارد لیگ قهرمانان این فصل شده و قطعاً انتظار از تیم ما بسیار بالاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: