کد خبر: ۸۰۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۸
اولین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی توآی در چهارسبک به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.
میزبانی جزیره کیش از یک رویداد مهم و تاریخی در ورزش کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اولین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی توآی، دومین مجمع عمومی فدراسیون جهانی ، سومین مجمع عمومی آسیایی توآی و همچنین دوره های آموزش داوری و مربیگری 6 تا 10 اردیبهشت ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

اولین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی توآی در چهار سبک مایانا، گیلما، دوچوب و آنزان برپا می شود.

همزمان با برگزاری این رویداد ، تمامی شرکت کنندگان از استان ها و کشورهای مختلف می توانند در کنگره بین المللی اخلاق و اقتصاد در ورزش و همچنین نمایشگاه ملی و بین المللی صنایع دستی و فولکولور نیز شرکت کنند.

گفتنی است این رقابت ها به همت سازمان منطقه آزاد کیش و با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک ج.ا.ا ، شورای المپیک آسیا، یونسکو، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و شورایعالی مناطق آزاد برگزار خواهد شد .

کونگ‌ فو توآ یکهنر رزمیایرانی و یکی از سبک‌هایکونگ فوایرانی و دارای هفت مایگاه (بخش) است که به غیر از مایگاه اول که به حرکات فیزیکی و فعالیت‌های بدنی می‌پردازد، بقیه به جنبه‌های علمی، عرفانی و پزشکی در خصوصتنورواناشاره دارد. این هنر رزمی براساس برخی سبک‌هایشائولین کونگ فو،کاراته گوجوریووتکواندوابداع شده‌است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: