کد خبر: ۸۰۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۰
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت:با شروع شدن ایام کاری و اتمام تعطیلات نوروزی طرح ترافیک و زوج فرد پایتخت دوباره به روال گذشته خود بازگشت.
بازگشت طرح ترافیک و زوج و فرد به روال قبلی در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت:با شروع شدن ایام کاری و اتمام تعطیلات نوروزی طرح ترافیک و زوج فرد پایتخت دوباره به روال گذشته خود بازگشت.

سرهنگ دوم محمد رازقی اظهار داشت: با شروع شدن ایام کاری و اتمام تعطیلات نوروزی طرح ترافیک و زوج فرد پایتخت دوباره به روال گذشته خود بازگشت و همه روزه به جز پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۰۶:۳۰ صبح لغایت ۱۹:۰۰ طرح ترافیک و زوج و فرد پایتخت اعمال می‌گردد؛ لذا از تمامی شهروندان محترم درخواست می‌شود در صورت نیاز به تردد در مقاطع طرح ترافیک و زوج و فرد از وسایل نقلیه عمومی استفاده فرمایند تا شاهد بروز ترافیک در این مناطق حساس ترافیکی پایتخت نباشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: