کد خبر: ۸۰۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۳
در جلسه کمیته روابط امور خارجه سنا مطرح شد؛
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که دولت این کشور به افزایش فشار‌ها علیه ایران ادامه خواهد داد.
ترامپ به افزایش فشار‌ها علیه تهران ادامه می‌دهد/ خودداری پمپئو از ارائه اطلاعات درباره تمدید معافیت کشور‌های واردکننده نفت ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا امروز-چهارشنبه- گفت که «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری ایالات متحده به افزایش فشار‌ها علیه ایران ادامه خواهد داد.

پمپئو از اظهارنظر درباره تمدید معافیت‌های داده شده به کشور‌های وارد کننده نفت ایران خودداری کرد.

وی که در کمیته روابط امور خارجه سنای آمریکا گزارش ارائه می‌کرد، گفت در جلسه غیرمحرمانه سنا، در رابطه با آینده معافیت‌های کشور‌های وارد کننده نفت ایران صحبت نمی‌کند.

به نقل از رویترز، وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه تاکید کرد که ترامپ به افزایش فشار‌ها علیه ایران ادامه می‌دهد تا به گفته او رفتار تهران تغییر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
0
کاخ سفید رئیس کل جنایتکاران جنگی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.
تجاوز وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان جنایتکارشماره یک همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک به یمن جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازسال 2015 تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: