کد خبر: ۸۰۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۱
عصر امروز؛
معاون اول وزیر امور خارجه قزاقستان با وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون اول وزیر امور خارجه قزاقستان با ظریف دیدار کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مختار نیلئوبردی معاون اول وزیر امور خارجه قزاقستان که به منظور شرکت در شانزدهمین دور رایزنی‌‌های سیاسی در کشورمان حضور دارد بعدازظهر امروز با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

ظریف  در این ملاقات گفت: قزاقستان دوست بسیار خوب جمهوری اسلامی ایران است و روابط با این کشور مهم است.

معاون اول وزیر امور خارجه قزاقستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران اظهار داشت: مذاکرات خوبی با مقامات ایرانی داشتم و در سیاست چند وجهی قزاقستان، ایران همواره یکی از کشورهای مهم برای قزاقستان است و به دنبال گسترش مناسبات دو کشور هستیم.

در این دیدار همچنین درخصوص مناسبات دوجانبه، منطقه‌‌ای، بین‌‌المللی، نظام حقوقی دریای خزر، تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی، ترانزیت، همکاری‌‌های کنسولی، تحریم‌‌های غیرقانونی آمریکا علیه ایران و تشریح ابعاد خطرناک اقدام خصمانه اخیر آن رژیم ضد کشورمان، کریدورهای حمل و نقل، برگزاری اجلاس سیکا در تاجیکستان، حمایت قزاقستان از برجام تبادل نظر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: