کد خبر: ۸۰۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۷
پژمان‌فر در صحن مجلس:
نماینده مردم مشهد گفت: همان‌طور که در فرهنگ ملت ما مبارزه با آمریکا به عنوان جریان فرهنگی محسوب می‌شود نباید ساده از کنار این موضوع عبور و خوشبینانه به آن نگاه کرد زیرا آمریکا در مقابل یکی از مهمترین نهادهای ما این موضوع را مطرح کرده است.
سفاهت ترامپ نقطه عطفی برای ما و دنیا خواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نصرالله پژمان‌فر در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی دو فوریت طرح تقویت جایگاه سپاه در مقابل آمریکا گفت: عمل پر از سفاهت که ناشی از زبونی و ناتوانی رئیس‌جمهور آمریکا است، نقطه عطفی برای ما و دنیا خواهد بود و به نتایج بهتری خواهیم رسید بنابراین نباید به سادگی از کنار این موضوع گذشت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: همان طور که در فرهنگ ملت ما مبارزه با آمریکا به عنوان جریان فرهنگی محسوب می‌شود، نباید ساده از کنار این موضوع عبور و خوشبینانه به آن نگاه کرد زیرا آمریکا در مقابل یکی از مهمترین نهادهای ما این موضوع را مطرح کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا امروزه در اوج ناتوانی و استیصال قرار دارد اما مواجهه جدی و قوی با این موضوع راه را برای سوءاستفاده می‌بندد بنابراین با تمام جدیت باید به مقابله با آمریکا پرداخت و این موضوع را در دستور کار قرار داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: