کد خبر: ۸۰۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۲۳۱
بهروز کمالوندی در حاشیه سیزدهمین سالروز فناوری هسته‌ای درباره موضوع PMD و برخی اظهارات نتانیاهو درباره باز شدن دوباره این پرونده با وجود تاکید آژانس به بسته شدن آن در چارچوب مذاکرات هسته‌ای گفت: آقای آمانو به طور مرتب تکرار کرده است که این مساله بسته شده، آن چه نتانیاهو و افرادی معدود به دنبال آن هستند باز کردن دوباره پی ام دی است اما به لحاظ حقوقی و سیاسی این موضوع تمام شده است و گزارش‌های اژانس در سال ۲۰۱۵ موید این موضوع است.
کمالوندی: پی‌ام‌دی موضوعی تمام شده است

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: پی‌ام‌دی موضوعی مربوط به گذشته است و به لحاظ حقوقی و سیاسی این موضوع تمام شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، بهروز کمالوندی در حاشیه سیزدهمین سالروز فناوری هسته‌ای در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایسنا درباره موضوع PMD و برخی اظهارات نتانیاهو درباره باز شدن دوباره این پرونده با وجود تاکید آژانس به بسته شدن آن در چارچوب مذاکرات هسته‌ای گفت: آقای آمانو به طور مرتب تکرار کرده است که این مساله بسته شده، آن چه نتانیاهو و افرادی معدود به دنبال آن هستند باز کردن دوباره پی ام دی است اما به لحاظ حقوقی و سیاسی این موضوع تمام شده است و گزارش‌های اژانس در سال ۲۰۱۵ موید این موضوع است.

سخنگری سازمان ادامه داد: پی ام دی موضوعی مربوط به گذشته است، مدیرکل آژانس به ایران آمد، نمونه‌گیری‌ها انجام و به همه سوالات پاسخ داده شد و پرونده در شورای حکام بسته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: