کد خبر: ۸۰۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۱
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ امشب و از ساعت 20:00باید به مصاف الاهلی عربستان برود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ امشب و از ساعت 20:00باید به مصاف الاهلی عربستان برود.

 

 

اما در رابطه با این بازی دو نکته ظریف وجود دارد که می توان بواسطه آن شانس برد بازی را به پرسپولیس داد. نخست اینکه ، پیش از این سرخپوشان با برانکو ۶ بازی در زمین بی طرف انجام داد که تنها در یک مسابقه پیروز شد و آن هم برابر همین الاهلی بود  که مربوط به دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی بود و پرفسور و شاگردانش در همین امارات به مصاف الاهلی رفتند و بازی را بردند و دوم اینکه هیرو یوکی داور این بازی  هر بار برای تیمهای ایرانی از جمله پرسپولیس سوت زده آن بازی را نمایندگان کشورمان برده اند او در سال ۲۰۱۸ داور بازی استقلال و الهلال عربستان بود که با پیروزی شاگردان وینفرد شفر آلمانی همراه شد. همچنین قضاوت دیدار پرسپولیس و الجزیره را برعهده داشت که با شکست ۳ بر ۲ سرخپوشان به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: