کد خبر: ۸۰۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۴
تایم گزارش داد؛
نشریه تایم در گزارشی بر عواقب و نتایج بی‌سابقه هرگونه اقدام علیه سپاه پاسداران ایران تاکید کرد.
هرگونه اقدام احتمالی آمریکا علیه سپاه عواقب بی‌سابقه‌ای خواهد داشت

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، پیامدهای هرگونه اقدام ایالات متحده آمریکا علیه سپاه پاسداران، اقدامی بی‌سابقه است که می‌تواند عواقب بدی برای مقام‌های آمریکا و نیروهای آمریکایی در منطقه و خاورمیانه داشته باشد.

این اولین باری است که آمریکا یک نهاد دولتی خارجی را سازمان تروریستی می‌داند.

در صورتیکه آمریکا سپاه پاسداران ایران را یک سازمان تروریستی اعلام کند، در این شرایط تحریم‌ها و مجازات‌هایی علیه این نهاد ایرانی اعمال خواهد کرد که این مجازات، شامل مسدود کردن دارایی‌های سپاه در آمریکا و ممنوعیت تجارت با این نهاد یا هرگونه حمایت از فعالیت‌های سپاه می‌‌شود.

به نقل از تایم، کارشناسان معتقدند که تروریست نامیدن سپاه پاسداران می‌تواند روابط و فعالیت نظامی و دیپلماتیک آمریکا، به ویژه در عراق را  پیچیده کند؛ جایی که نیروهای شیعی عراق و احزاب سیاسی آن روابط نزدیکی با سپاه دارند. بنابراین تصمیم ترامپ می‌تواند باعث تنش‌ بیشتر در روابط بین ایران و آمریکا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: