کد خبر: ۸۰۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۶
مافی :
یک عضو کمیسیون شوراها گفت: کمیسیون طرحی را تحت عنوان «طرح تناسبی» ارائه داد و سه فرمول مختلف برای محاسبه آرا ارائه شد و قرار بر این شد که کارگروه مربوطه امشب هم روی آن بحث کند و نتیجه را فردا به کمیسیون ارائه دهد.
لایحه جامع انتخابات فردا به صحن علنی ارجاع می‌شود/ ارائه ۳ فرمول مختلف برای محاسبه آرا

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،پروانه مافی درباره جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: امروز در جلسه کمیسیون لایحه جامع قانون انتخابات مطرح بود و مواردی که در صحن علنی نسبت به آن اشکالاتی وارد شد مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها و صحبت‌های موافقان و مخالفان در این جلسه به تفصیل مطرح شد، گفت: در نهایت بعد از  بررسی‌های انجام شده این لایحه به نحوی آماده و اصلاح شد که فردا به صحن علنی ارجاع شود.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: بیشترین بحث نمایندگان عضو کمیسیون، در مورد محاسبه آرا در صورت استانی شدن انتخابات مجلس بود. کمیسیون طرحی را تحت عنوان «طرح تناسبی» ارائه داد و سه فرمول مختلف برای محاسبه آرا ارائه شد و قرار بر این شد که کارگروه مربوطه امشب هم روی آن بحث کند و نتیجه را فردا به کمیسیون ارائه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: