کد خبر: ۸۰۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۴
نام امید عالیشاه از فهرست پرسپولیس برای دیدار مقابل الاهلی عربستان خارج شد.
سرنوشت مهندس در انتظار یاغی جدید پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، امید عالیشاه که در روز‌های اخیر جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس از دست داده است، مصاحبه تندی علیه کادرفنی پرسپولیس انجام داد و مدعی شد در پایان فصل دلیل نیمکت نشینی اش را بیان خواهد کرد.

 

این اتفاق به نوعی یک تهدید محسوب شد هر چند که عالیشاه هنوز در این باره اظهار نظر نکرده است و مشخص نیست منظور او در مورد این ادعا‌ها برانکو بوده است یا شخص دیگری، اما به هر حال این بازیکن از ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به امارات خارج شد. به نظر می‌رسد با توجه به شناختی که از برانکو داریم این بازیکن دنباله روی محسن مسلمان مهندس سابق پرسپولیس در خط میانی است و احتمال جدایی او در پایان فصل زیاد است.

 

در روز‌های اخیر قصد داشتیم در مورد این اظهارات امید عالیشاه با او گفتگو کنیم که در نهایت او رضایت نداد و ترجیح داد فعلا مصاحبه نکند.

 

به احتمال فراوان عالیشاه آخرین روز‌های خود را در باشگاه پرسپولیس سپری می‌کند مگر اینکه در روز‌های باقیمانده او در جلسه با برانکو و مدیران باشگاه منظور اصلی خود را از مصاحبه اخیرش اعلام کند.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: