کد خبر: ۸۰۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۲۷۱
معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مروی را به تولیت آستان قدس رضوی تبریک گفت.
رئیس سازمان میراث فرهنگی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مروی را تبریک گفت

به گزارش خبرداغ به نقل ازمیراث آریا در پیام تبریک علی اصغر مونسان آمده است:

«حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای مروی
تولیت محترم آستان قدس رضوی(ع)

با  سلام و تحیات وافره
انتصاب شایسته جنابعالی با حکم ولی امر مسلمین، به عنوان تولیت آستان قدس رضوی را که نشان از اعتماد واثق مقام عظمای ولایت به درایت و مدیریت، توانمندی و شایستگی آن خدمتگزار بارگاه حضرت ثامن‌الحجج دارد، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

دانش و دیانت، پیشینه پربار خدمت، سوابق مبارزاتی درخشان و به ویژه همجواری 30 ساله با مقام معظم رهبری و خدمات ارزنده در دفتر معظم له، کوله باری از تجارب ارزنده برای حضرتعالی فراهم آورده است که بی تردید اثرات و برکات آن در کسوت جدید نیز متبلور خواهد شد. 

از خداوند منان، توفیق و تعالی آن برادر بزرگوار را در ترویج فرهنگ رضوی، خدمت به زائران و جذب هرچه بیشتر گردشگران زیارتی به پایتخت معنوی ایران اسلامی مسئلت دارم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: