کد خبر: ۸۰۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۳۰۵
تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌‎شنبه در دیداری حساس به مصاف الاهلی عربستان خواهند رفت.
چرا پرسپولیسی‌ها نگران بازی سرنوشت‌ساز مقابل الاهلی نیستند؟!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه در سومین دیدار خود از چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان خواهند رفت.

دیداری که برای سرخ‌پوشان بسیار سرنوشت‌ساز است چرا که آن‌ها از دو دیدار قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و باخت یا تساوی در این مسابقه می‌تواند حکم حذف سرخ‌ها از آسیا را امضا کند. اما هواداران پرسپولیس در کمال تعجب این روزها چندان نگران تیمشان نیستند.

به نظر می‌رسد دلیل این موضوع را باید روی نیمکت تیم جست‌وجو کرد. بله، برانکو ایوانکوویچ! سرمربی که آرامش را به هواداران تیمش تزریق کرده است و سرخ‌ها به شکل عجیبی به او و تصمیماتش اعتماد دارند. همین اعتماد باعث شده است که قرمزهای پایتخت منتظر درخشش تیم برانکو در بازی روز سه‌شنبه باشند.

البته هواداران پرسپولیس بارها پس از شکست‌های تلخ هم ایستاده تیم و مربیشان را تشویق کرده‌اند تا نشان دهند چقدر به تمام تصمیم‌های پروفسور  نیمکتشان ارزش قائل هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: