کد خبر: ۸۰۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۴۷۵
مهاجم جوان آبی‌پوشان به طور کامل در تمرینات امروز تیمش حضور داشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در سومین دیدار آسیایی خود به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

 این روزها خط حملۀ آبی‌ها عملکرد خوبی نداشته و همین امر موجب نتایج ناامید کنندۀ این تیم در بازی‌های اخیر شده است. در همین حال خبری از اردوی آبی‌پوشان از قطر منتشر شد که برای استقلالی‌ها بسیار خوشحال‌کننده است.

 



الهیار صیادمنش، مهاجم جوان آبی‌پوشان که هواداران، لقب الماس به او داده‌اند، در تمرین امروز به طور کامل حضور داشته و ظاهراً آمادۀ حضور در ترکیب شفر برای بازی حساس مقابل الهلال است.

گفتنی است او چندی پیش با مصدومیت مواجه شده و چند بازی حساس تیمش را از دست داده بود. حال با بازگشت صیادمنش هواداران استقلال می‌توانند به خط حملۀ تیمشان بسیار امیدوار باشند.

 

 

چشم امید شفر به ساق‌های بازیکن آینده‌دار استقلال

اللهیار صیادمنش، بازیکن جوان و آینده‌دار تیم فوتبال استقلال تهران، طی روزهای گذشته در کنار برنامه‌های تمرینی، برنامه‌های پزشکی جداگانه‌ای را سپری کرده تا هرچه سریع‌تر روند درمانی خود را به خوبی پشت سر بگذارد.

 

حضور اللهیار صیادمنش برای شفر اهمیت زیادی دارد و به‌ویژه در قطر پزشکان استقلال تمرکز زیادی روی این بازیکن دارند تا او برای ادامه مسابقات در دسترس کادر فنی باشد.

این روند در روزهای اخیر بهتر از گذشته انجام شده و استقلالی‌ها احتمالا برابر الهلال می‌توانند برای دقایقی از صیادمنش استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: