کد خبر: ۸۰۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۲
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از درگیری مسلحانه میان دو خانواده در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در این درگیری چهار نفر از طرفین دعوا زخمی شدند.
درگیری مسلحانه خانوادگی در کرمانشاه/ 4 زخمی
به گزارش خبرداغ، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: این درگیری مسلحانه شامگاه شنبه در شهرک جعفرآباد و بر اثر اختلافات ملکی میان دو خانواده رخ داد.

وی ادامه داد: در درگیری میان این دو خانواده چهار نفر از طرفین دعوا زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

آمویی تصریح کرد: این درگیری در نهایت با حضور به موقع مأموران کلانتری ۱۷ بعثت خاتمه پیدا کرد و سه نفر هم دستگیر و یک قبضه اسلحه برنو هم کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با دعوت شهروندان به آرامش در مقابل مشکلات، گفت: افراد به جای درگیری باید از طریق مراجع قانونی پیگیر حل مشکلاتشان باشند.

وی افزود: پلیس با قدرت مقابل اینگونه افراد که باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شوند ایستاده و اجازه نمی‌دهد امنیت روانی شهروندان دچار اختلال شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: