کد خبر: ۸۰۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۳۵۳
مدیرعامل سپاهان گفت: چنانچه در بازی سپاهان و استقلال نیاز باشد، ورودی‌های طبقه دوم باز خواهد شد؛ مانعی برای ورود هواداران به طبقه دوم نیست و بستگی به تعداد تماشاگران دارد.
استقبال 75 هزار نفره سپاهانی‌ها از استقلال در گودال مرگبه گزارش خبرداغ ، مسعود تابش، پیرامون آخرین وضعیت طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان و احتمال بهره‌برداری از این طبقه در دیدار سپاهان و استقلال تهران اظهار داشت: طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان از لحاظ فنی مشکلی و کمبودی ندارد؛ طبقه دوم از لحاظ محیط کارگاهی خالی شده است و صرفاً نصب چادرها باقی مانده است.

 

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: چنانچه در بازی سپاهان و استقلال نیاز باشد، ورودی‌های طبقه دوم باز خواهد شد؛ مانعی برای ورود هواداران به طبقه دوم نیست و بستگی به تعداد تماشاگران دارد.

 

وی در خصوص دیدار تیم سپاهان و نساجی مازندران نیز افزود: واقعاً لیاقت ما تساوی برابر نساجی نبود، بازیکنان و تیم ما موقعیت‌های فراوانی را به دست آورد اما گلی به ثمر نرسید، وضعیت ورزشگاه نیز مناسب این دیدار نبود؛ چمن ورزشگاه کیفیت مطلوب را نداشت و از همین بازیکنان تیم ما با مشکل مواجه بودند.

 

تابش اضافه کرد: ورزشگاه نساجی کیفیت لازم را برای این دست بازی‌ها ندارد، رختکن تیم ما یک اتاق 5 متری بود و بعضی از بازیکنان تیم ما در راهرو‌ها لباس عوض کردند، تمام این شرایط در صورتی است که زمانی تیم‌های پرسپولیس و استقلال به این شهر می‌آیند رختکن میزبان و میهمان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: