کد خبر: ۸۰۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۲۴۰
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور عملکرد ستاد خدمات سفر خراسان رضوی را خوب ارزیابی کرد.
معاون رئیس جمهور: ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در نوروز ۹۸ عملکرد مناسبی داشت
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان سفر دو روزه به خراسان رضوی شامگاه پنج شنبه  درپاسخ به سوالی درباره رازیابی عملکرد ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی یکی از قطب های گردشگری کشور است و ستاد خدمات سفر این استان امسال هم به خوبی عمل کرد و کارهای تعداد زیادی از زائران که به خراسان رضوی سفر کردند را انجام داد.

وی افزود: خوشبختانه رضایتمندی خوبی حاصل شده است از استاندار به عنوان رئیس ستاد و همکاران و بخش خصوصی که همراهی کردند تشکر می کنم که عملکرد خوبی وجود داشته است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به برگزاری نوروزگاه مشترک با ترکمنستان به همت خراسان رضوی اظهار کرد: نوروزگاه خوبی با ترکمنستان تدارک دیده شده بود امیدوارم در سال های آینده با ترکمنستان و دیگر کشورهای حوزه نوروز هم نوروزگاه برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: