کد خبر: ۸۰۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۲۰۲
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در مراودات با اروپایی‌ها برگ برنده دست ایران است، ما هرگاه مشکلات اقتصادی خود را خوب حل کنیم، فعالیت نظامی و دفاعی مناسبی هم که داریم، آن‌ها با دیدن چنین اقتداری برای مذاکره و مبادلات همه جانبه با ایران پیش‌قدم می‌شوند.
آیت‌الله بطحایی: در مراوده با اروپا برگ برنده دست ایران است/ اروپایی‌ها با آمریکا هم پیمان هستند و نمی‌توان به قول ثابت آن‌ها اطمینان کرد
به گزارش خبرداغ، آیت‌الله سید هاشم بطحایی  با اشاره به تعلل اروپا در اجرای تعهدات خود بیان داشت: اروپایی‌ها با آمریکا همپیمان هستند و نمی‌توان به قول ثابت آن‌ها اطمینان کرد.

وی ادامه داد: در مراودات با اروپایی‌ها برگ برنده دست ایران است، ما هرگاه مشکلات اقتصادی  خود را خوب حل کنیم، فعالیت نظامی و دفاعی مناسبی هم که داریم، آن‌ها با دیدن چنین اقتداری برای مذاکره و مبادلات همه جانبه با ایران پیشقدم می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگرانسجام، پیشروی و قدرت ما پویا باشد، اروپایی‌ها بر سر حرف خود می‌مانند، در غیر این‌صورت آن‌ها به بهانه‌های مختلف پیمان شکنی می‌کنند.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: