کد خبر: ۸۰۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۳۱۶
مردم به پرداختن رگه‌های بومی و سبک زندگی سعید آقاخانی به عنوان کارگردان سریال نوروزی شبکه یک و نگاه مهارتی و استعدادیابی برنامه «عصر جدید» در کنار سریال‌ها و برنامه‌های دیگر، بیشترین رأی مثبت را دادند.
کدام سریال و برنامه نوروزی بیشتر مورد پسند مردم بود؟
به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: مردم به پرداختن رگه‌های بومی و سبک زندگی سعید آقاخانی به عنوان کارگردان سریال نوروزی شبکه یک و نگاه مهارتی و استعدادیابی برنامه «عصر جدید» در کنار سریال‌ها و برنامه‌های دیگر، بیشترین رأی مثبت را دادند.


دیروز تلویزیون در بخش خبری خود پربیننده‌ترین سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیون را معرفی کرد. که در این بین نام سریال «نون.خ» و برنامه «عصر جدید» بیشتر دیده می‌شود.

سریال «نون.خ» شبکه یک از نظر مردم نسبت به سریال‌های «زوج یا فرد» و «بر سر دو راهی» پیشتاز شد، چرا که به تعبیر مردم علاقه‌مند این سریال، علاوه بر سرگرمی، رگه‌هایی از اصالت ایرانی و سبک زندگی اقوام را در «نون.خ» دیده شد. البته مخاطبان جسارت در طنز سیاسی «زوج یا فرد» و عاشقانه جذاب «بر سر دو راهی» را هم پسندیدند.

«عصرجدید» هم گوی سبقت را از دیگر برنامه‌های تلویزیون چون «خندوانه» و «برنده‌باش» گرفت. مردم ورود شبکه سه به موضوع شناساندن استعدادها، آشنایی با مهارت‌ها و پرورش نخبه‌ها را پسندید و از این جهت رأی مثبت بیشتری به «عصر جدید» دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: