کد خبر: ۸۰۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۲۹۵
رئیس پلیس راه استان همدان از رانش گردنه اسدآباد خبر داد و از رانندگان خواست تا احتیاط را رعایت کرده و یا در گردنه توقف کنند. وی تصریح کرد: محورهای کرمانشاه به همدان و همدان به تهران پر حجم است و تردد در آن به کندی صورت می‌گیرد.
رانش زمین در گردنه اسدآباد / پلیس: رانندگان در گردنه توقف کنند

به گزارش خبرداغ ، رئیس پلیس راه استان همدان از رانش گردنه اسدآباد خبر داد و از رانندگان خواست تا احتیاط را رعایت کرده و یا در گردنه توقف کنند.

سرهنگ رضا عزیزی درگفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به رانش گردنه اسدآباد در شب گذشته ارتفاع این گردنه بسیار زیاد شده و تردد در آن خطرناک و حادثه برانگیز است.

وی ادامه داد: رانندگانی که در گردنه در حال تردد هستند در صورت امکان توقف کرده و یا با احتیاط و رعایت نکات ایمنی و همچنین برقرار کردن سرعت متعادل و مطمئنه رانندگی کنند.

عزیزی با اشاره به بازگشت مسافران و اتمام تعطیلات عنوان کرد: با توجه به پایان تعطیلات و ایام نوروز مسافران در حال بازگشت هستند و این موضوع موجب حجم بالای ترافیک در برخی از محورهای مواصلاتی و همچنین نیمه سنگین شدن تردد شده است.

وی تصریح کرد: محورهای کرمانشاه به همدان و همدان به تهران پر حجم است و تردد در آن به کندی صورت می‌گیرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: برخی از محورهای مواصلاتی چون ایست بازرسی شهید زارعی به همدان نیز نیمه سنگین است و پلیس راهور با استقرار در تمام نقاط این محورهای مواصلاتی تردد رانندگان را کنترل می‌کند.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه تصادفی که منجر به فوت سرنشینان خودرو و یا تلفات و خسارات سنگین شود نداشته‌ایم.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان به رانندگان توصیه کرد که با توجه به حجم سنگین ترافیک رانندگان صبر و شکیبایی پیشه کرده و با رعایت نکات ایمنی رانندگی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: