کد خبر: ۸۰۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۴
معلوم نیست در مناطق سیل‌زده دقیقا چه می‌گذرد، از یک طرف هلال‌احمر مدعی است که مردم لرستان به سمت آن‌ها حمله‌ور شده و نیرو‌های هلال‌احمر را مجروح کرده واز طرف دیگر مردم لرستان این نوع صحبت‌های مسئولین هلال‌احمر را نوعی فرافکنی قلمداد می‌کنند و ضعف نیرو‌های هلال‌احمر را بزرگ می‌دانند.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها ، معلوم نیست در مناطق سیل‌زده دقیقا چه می‌گذرد، از یک طرف هلال‌احمر مدعی است که مردم لرستان به سمت آن‌ها حمله‌ور شده و نیرو‌های هلال‌احمر را مجروح کرده واز طرف دیگر مردم لرستان این نوع صحبت‌های مسئولین هلال‌احمر را نوعی فرافکنی قلمداد می‌کنند و ضعف نیرو‌های هلال‌احمر را بزرگ می‌دانند.

در هر صورت رضا ساکی خبرنگار اهل لرستان اینگونه مدعی شده است که هلال‌احمر نتوانسته است اوضاع را خوب مدیریت کند. در زیر ویدئویی هم از اظهارات کمک خلبان یک بالگرد هلال‌احمر در آن منطقه را می‌بینید.

درگیری و تنش میان هلال احمر و مردم لرستان

درگیری و تنش میان هلال احمر و مردم لرستان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: