کد خبر: ۸۰۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
تعداد بازدید: ۱۷۵
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در بارش‌های اخیر حدود ۲ هزار و ۳۷۹ واحد مسکونی در ۱۲ شهر و ۱۸۵ روستا دچار خسارت شد. وی اعتبار مورد نیاز برای روستای دره شیخ عالی را یک میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: نیاز است برای روستا‌های در معرض خطر توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.
بنیاد مسکن: در بارش‌های اخیر ۲۳۷۹ خانه در ۱۲ شهر و ۱۸۵ روستای چهارمحال و بختیاری دچار خسارت شد / میزان خسارت ۵۴ میلیارد تومان برآورد شده

به گزارش خبرداغ ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در بارش‌های اخیر حدود ۲ هزار و ۳۷۹ واحد مسکونی در ۱۲ شهر و ۱۸۵ روستا دچار خسارت شد.

سهراب رئیسی در گفتگو با تسنیم از اعزام ماشین‌آلات به مناطق سیل‌زده خبر داد و اظهار داشت: روز گذشته یک دستگاه لودر به‌همراه کمرشکن به شهرستان لردگان و امروز به بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ اعزام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بارش‌های اخیر حدود ۲ هزار و ۳۷۹ واحد مسکونی در ۱۲ شهر و ۱۸۵ روستا دچار خسارت شد که میزان خسارت ۵۴ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی اعتبار مورد نیاز برای روستای دره شیخ عالی را یک میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: نیاز است برای روستا‌های در معرض خطر توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: