کد خبر: ۸۰۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
تعداد بازدید: ۲۸۲
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مشهد گفت: علاقه مند هستیم با کشورهای دیگر برنامه های نوروزی مشترک برگزار کنیم.
مونسان: علاقه مند هستیم با کشورهای دیگر برنامه های نوروزی مشترک برگزار کنیم
به گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا، علی اصغر مونسان امشب چهارشنبه 14 فروردین 98 در سفر به مشهد مقدس در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در برنامه ای که داریم قرار است فردا نوروزگاه مشترکی میان ایران و ترکمنستان داشته باشیم. این حرکت فرهنگی بزرگی است که مدت هاست انجام نشده بنابراین این اقدام فرصت مناسبی است که روابط میان دو کشور هر چه بیشتر ارتقا پیدا کند.

معاون رییس جمهوری افزود: از آنجایی که نوروز بین کشورهای فارس زبان به صورت مشترک در میراث جهانی به ثبت رسیده است، بسیار علاقه مند هستیم تا با کشورهایی که نوروز در آنها وجود دارد و آن را پاس می دارند برنامه های نوروزی مشترک برگزار کنیم.

او ادامه داد: در این راستا فردا 15 فروردین، اولین برنامه را در مرز مشترک ایران و ترکمنستان خواهیم داشت.

مونسان در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص ارزیابی از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: این فرودگاه از فرودگاه های مهم و پرتردد کشورمان است و مشهد هم یکی از قطب های گردشگری ایران شناخته می شود. هم اکنون می توان گفت در حال حاضر ترمینال مناسب و زیبایی ایجاد و امکانات خوبی برای زائرین و گردشگران فراهم شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: