کد خبر: ۸۰۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۳۶۴
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اوضاع وقوع سیلاب در ۳ شهر این استان را وحشتناک توصیف کرد. غلامرضا آقامیرزایی با اشاره به اینکه وضعیت وقوع سیلاب در خرم آباد، پلدختر و دورود خوب نیست و اوضاع رو به وخامت است، اظهار داشت: رودخانه کشکان طغیان کرده است.
ستاد مدیریت بحران: اوضاع سیلاب در ۳ شهر لرستان وحشتناک است / رودخانه کشکان طغیان کرده / هر آن، ممکن است خودرو‌ها را آب ببرد / مردم توجهی به هشدار‌ها نمی‌کنند / ۴ روستا در دورود تخلیه شده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان یادآور شد: هر آن ممکن است خودرو‌ها را آب ببرد.

به گزارش خبرداغ ، غلامرضا آقامیرزایی در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه وضعیت وقوع سیلاب در خرم آباد، پلدختر و دورود خوب نیست و اوضاع رو به وخامت است، اظهار داشت: رودخانه کشکان طغیان کرده است.

وی با بیان اینکه کوچه‌های منطقه مطهری خرم آباد دچار آبگرفتگی شدید شده‌اند، تصریح کرد: مردم هم متأسفانه هیچ توجهی به هشدار‌ها نمی‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان یادآور شد: هر آن ممکن است خودرو‌ها را آب ببرد.

آقامیرزایی با تاکید بر وضعیت وحشتناک سیلاب در دورود افزود: ساکنان حریم رودخانه‌ها باید خانه‌های خود را تخلیه کنند در غیر این صورت به طور قطع سیلاب تلفات خواهد داشت.

وی افزود: ۴ روستا در دورود نیز تخلیه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: