کد خبر: ۸۰۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۳۵۱
لی‌هری‌اروین مهاجم اسکاتلندی تیم فوتبال تراکتورسازی برای دومین‌بار در این فصل در تمرینات تیمش غیبت کرد.
ادامه چالش باشگاه تراکتورسازی با اروینبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم ،  لی هری اروین،‌ مهاجم اسکاتلندی تیم فوتبال تراکتورسازی برای دومین‌بار در این فصل پس از رفتن به مرخصی حاضر به بازگشت به تمرینات سرخ‌پوشان تبریزی نشد.

اروین که چند وقت پیش هم غیبتی حدوداً 100 روزه در تمرینات تراکتورسازی داشت، از روز 25 اسفندماه و با تعطیلی تمرینات تراکتورسازی برای مرخصی به کشورش بازگشت و بازهم در اقدامی عجیب با بازنگشتن به ایران در تمرینات تیمش غیبت کرد.

این مهاجم اسکاتلندی سری قبل نیز به دلیل غیبت در تمرینات از سوی کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی با جریمه 30 درصدی روبه‌رو شده بود.

به هر حال با وجود تمام این اتفاقات، اروین بازهم با بی‌انضباطی در تمرینات تیمش غیبت کرده است و باید دید باشگاه تراکتورسازی چه واکنشی به این اقدام مهاجم اسکاتلندی خود نشان خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: