کد خبر: ۸۰۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۴۸۴
سرپرست فرمانداری قزوین گفت: 35 روستای این شهرستان برای جلوگیری از خسارت ناشی از حجم گسترده بارندگی و سیلاب احتمالی تخلیه اضطراری می شود. آفتاب‌‌نیوز :
35 روستای قزوین تخلیه اضطراری می شودبه گزارش خبرداغ ، محمد شفیعی  افزود: شهرستان قزوین در سه بخش از بخش های پنجگانه خود با مشکلات و چالش هایی هنگام بارندگی های گسترده مواجه است.

وی اظهار کرد: در بخش کوهین 11 روستا با 38 خانه در حریم و بستر رودخانه ها واقع شده اند که از بعد از ظهر امروز برای تخلیه آنها اقدام خواهد شد.

شفیعی اضافه کرد: در بخش الموت غربی نیز 24 روستا با 56 خانوار در حریم و بستر رودخانه ها شناسایی شده و اطلاع رسانی لازم برای تخلیه اضطراری آنها صورت گرفته است.

این مسئول افزود: در بخش الموت شرقی نیز با احتمال رانش در سه روستای اوانک، خشکچال و مدان مواجه هستیم چون این روستاها سابقه رانش زمین را هنگام بارندگی های گسترده داشته اند.

سرپرست فرمانداری قزوین اضافه کرد: با بررسی های به عمل آمده در بخش مرکزی شهرستان هیچ خانه ای در بستر رودخانه قرار ندارد ولی برنامه ریزی های لازم برای کاهش خسارات و تلفات آبگرفتگی در سطح بخش اندیشیده شده است.

برا ساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی قزوین در 12 ساعت آینده حدود 70 تا 100 میلی متر باران در استان قزوین می بارد و احتمال وقوع سیلاب را به دنبال دارد.

ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: