کد خبر: ۸۰۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۱۸۷
فرمانده نیروی زمینی سپاه از بازگشایی جاده گمیشان به آقلا و گرگان در ساعتی پیش خبر داد.
بازگشایی جاده گمیشان به آق‌قلا و گرگانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ،فرمانده نیروی زمینی سپاه از بازگشایی جاده گمیشان به آقلا و گرگان در ساعتی پیش خبر داد.

 سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه امروز (۱۱ فروردین) از بازگشایی جاده گمیشان به آقلا و گرگان خبر داد.

سردار پاکپور گفت: با احداث و نصب ۱۹ پل توسط واحدهای مهندسی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا، ارتباط گمیشان با شهرهای گرگان، آق قلا و بندر ترکمن برقرار و این شهر از محاصره آب خارج شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیرها مسدود بود و مردم با قایق تردد می‌کردند، سپاه نخستین اولویت خود را بازگشایی مسیرها قرار داد که بحمدالله با تلاش و مجاهدت‌های صورت گرفته با احداث ۱۹ پل در کمتر از ۴۸ ساعت مشکل قطع راه ارتباطی مردم گمیشان مرتفع و فرایند امداد و کمک رسانی به هموطنان عزیز ادامه خواهد یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: