کد خبر: ۸۰۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۶
وزارت بهداشت اعلام کرد: از ابتدای برنامه سلامت نوروزی (بیستم اسفند) تا دهم فروردین، 729 هزار و 977 کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشی در مراکز عرصه سطح کشور کشف و معدوم شد.
۷۳۰هزار کیلوگرم خوراکی غیربهداشتی معدوم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا ، وزارت بهداشت اعلام کرد: از ابتدای برنامه سلامت نوروزی (بیستم اسفند) تا دهم فروردین، 729 هزار و 977 کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشی در مراکز عرصه سطح کشور کشف و معدوم شد.

حمید انصاری روز یکشنبه درباره بازرسی‌های انجام شده بهداشت محیط در برنامه سلامت نوروزی افزود: تعداد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از آغاز برنامه بهداشت محیط در سلامت نوروزی تا روز دهم فروردین، 442 هزار و 161 مورد است.

وی ادامه داد: بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی، مراکز و مدارس اسکان مسافران نوروزی طی این مدت به 129 هزار و 284 مورد، بازرسی بهداشت محیطی از مراکز، اماکن و رستوران‌های بین راهی 19 هزار و 889 مورد و کل بازرسی‌های بهدشت محیطی 591 هزار و 334 مورد بوده است.

انصاری اظهار داشت: کل مراکز و اماکن متخلف بهداشتی معرفی شده به مراجع قضایی تا روز دهم فروردین، 7 هزار و 944 مورد بوده که از این تعداد 573 مورد مربوط به مراکز و رستوران‌های بین راهی است.

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت درباره کل مراکز و اماکن متخلف بهداشتی پلمب شده تا دهم فروردین گفت: تعداد هزار و 978 مورد از این اماکن متخلف پلمب شدند که 291 مورد آن مربوط به رستوران‌های بین راهی بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: