کد خبر: ۸۰۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۵
یک مقام آگاه در دفتر علی لاریجانی:
یک مقام آگاه در دفتر علی لاریجانی اظهارات محمود احمدی‌‌نژاد در روزنامه آرمان را تکذیب و تاکید کرد: این گونه فرافکنی‌ها شیوه ناپسند رئیس‌جمهور سابق است.
حرف‌های کذب و تهمت‌های احمدی‌نژاد برای مردم روشن است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، این مقام آگاه در دفتر علی لاریجانی گفت: آقای احمدی‌‌نژاد در این مصاحبه در واکنش به علت فساد اقتصادی در دولتش مدعی شده که: "آقای رحیمی قبل از اینکه وارد دولت دهم شود، به دستور شخص آقای علی لاریجانی از فردی پولی را گرفته و آن را بین شماری از نامزدهای مجلس تقسیم کرده است. بعد از پایان دولت دهم به سراغ او آمده‌اند و ایشان را تحت عنوان معاون اول دولت قبل محاکمه کرده‌اند".

وی افزود: ادعای ایشان خلاف واقع و از اساس نادرست و دروغ است.

این مقام آگاه ادامه داد: پرونده‌های متعدد نزدیکان و منسوبان آقای احمدی‌‌نژاد در دستگاه قضائی نیاز به توضیح و تفسیر ندارد و حق پیگیری قانونی این اظهارات کذب که متأسفانه به رویه معمول ایشان تبدیل شده محفوظ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: