کد خبر: ۸۰۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۲
روحانی:
رئیس جمهور با قدردانی از تلاش‌های مستمر ۵ وزیر کابینه در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، تاکید کرد که با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۸ هجری شمسی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال "رونق تولید"، باید تلاش همگان بویژه در دولت بر تحقق این شعار با محوریت تولید بیشتر، با کمیت بالاتر و کیفیت بهتر، متمرکز شود.
همه دستگاه‌های دولتی باید در جهت رونق تولید ملی حرکت کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن روحانی روز شنبه در جلساتی جداگانه، عملکرد سال ۱۳۹۷ وزارتخانه‌های امور خارجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه برنامه‌های آتی این وزارتخانه‌ها در سال ۹۸ را بررسی کرد.

در این جلسات که جداگانه و با حضور هر یک از وزیران این ۵ وزارتخانه و رئیس جمهور تشکیل شد؛ وزرا به تشریح دستاوردها و برنامه‌های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت وزارتخانه خود، نیازها و برنامه‌های سال جاری پرداختند.

رئیس‌جمهور پس از بررسی گزارش‌ها، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات محمد جواد ظریف، محمد شریعتمداری، سعید نمکی، محمد اسلامی و سید عباس صالحی، رهنمودها و نکاتی ضروری را برای بهبود روند اجرای برنامه‌های سال جاری این وزارتخانه‌ها ارائه کرد.

روحانی تاکید کرد که همه دستگاه‌های دولتی که مستقیم یا غیر مستقیم در موضوع تولید نقش دارند؛ باید در جهت رونق تولید ملی حرکت و کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
درپاسخ به حسن روحانی ناتوان
درپاسخ به ظریف ناتوان
عربستان جنایتکارشماره یک و امارات جنایتکارشماره یک ازششم فروردین سال 94 تاکنون با کمک، حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایتکار، رژیم صهیونیستی جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با کشور عربی جنایتکارشماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک دریمن آدم می کشند، وزیرخارجه نجس و حشی، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان جنایتکارشماره یک دنبال محکوم کردن ایران است شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
درپاسخ به حسن روحانی ناتوان
درپاسخ به ظریف ناتوان
عربستان جنایتکارشماره یک و امارات جنایتکارشماره یک ازششم فروردین سال 94 تاکنون با کمک، حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایتکار، رژیم صهیونیستی جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور عربی جنایتکارشماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک دریمن آدم می کشند، وزیرخارجه نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان جنایتکارشماره یک دنبال محکوم کردن ایران است شرم آوراست.

آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکار شماره یک با کمک مالی عربستان جنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک درسوریه، لبنان، عراق و منطقه بیش از 999 هزارنفر را قتل عام کرده است و همچنان نیزادامه می دهد، وزیرخارجه نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و شخصیت عربستان جنایتکارشماره یک دنبال محکوم کردن ایران است شرم آوراست.

رژیم جنایتکار شماره یک آل سعود دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت با کمک، حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر مسلمانان را درمنا قتل عام کرده اس، وزیرخارجه نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شصخیت عربستان جنایتکارشماره یک دنبال محکوم کردن ایران است شرم آوراست ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
۱۳۹۸/۰۱/۱۰ ۱۴:۵۶
فروش سلاح به عربستان توسط آمریکا و کشورهای اروپایی نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است.
آمریکا همراه با چند کشور اروپایی دیگرانواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است قطعنامه ۲۲۳۱ را نقض می کند.
آمریکا و کشورهای اروپایی نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت همچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهند.
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
اروپا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
99 درصد تمام مشکلات مردم و کشور به خاطر ناتوانی، کوتاهی، بی توجهی، بی مدیریتی، بی نظمی، سکوت و خیانت های دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
قیمت هرکیلو گوشت درکشور به 105 - 130 هزارتومان رسیده است ولی متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس تاکنون هیچ کاری نکردند.
قیمت هرکیلو مرغ درکشور به 16 - 17 هزارتومان رسیده است ولی متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس تاکنون هیچ کاری نکردند.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
آقای روحانی مشکلات اقتصادی مردم و کشور دیگر با حرف شعار و جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان حل نمی شود.
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
۱۳۹۸/۰۱/۱۰ ۱۵:۴۳
مردم درخصوص حقوق های نجومی قانع نشدند/ دولت روحانی تاکنون پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است.
دولت تا 6 سال دیگر هم درخصوص حقوق های نجومی کاری نخواهد کرد/ باید مجلس، قوه قضائیه وسازمان بازرسی کل کشور پیگیری کنند.
نتیجه رسیدگی به حقوق های نجومی تاکنون برای مردم روشن نشد.
چرا دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون پاسخگوی مردم نیست؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: