کد خبر: ۸۰۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۰
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۹ میلیون و ۷۱ هزار و ۲۰۴ نفرـ روز از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده‌ کرده‌اند.
اسکان ۹میلیون نفر در مراکز اقامتی فرهنگیانبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آمار اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۹۸، اظهار کرد: تا پایان روز نهم فروردین امسال تعداد ۳ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۹۵۸ نفر در قالب ۸۸۸ هزار و ۵۹۶ نفر در مراکز اقامتی فرهنگیان پذیرش شده‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس تاکنون ۹ میلیون و ۷۱ هزار و ۲۰۴ نفرـ روز از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده‌کرده‌اند.

کریمی‌فر افزود: تاکنون استان اصفهان با یک میلیون و ۶۷۶ هزار و ۲۴۷ نفرـ روز، استان فارس با یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۸۲۵ نفرـ روز و همچنین استان خراسان رضوی با یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۱۰۰ نفرـ روز در صدر پذیرش مهمانان نوروزی قرار دارند.

وی اضافه کرد: در مجموع بیش‌ترین پذیرش مراکز اسکان به ترتیب به استان‌های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان، خوزستان، یزد، بوشهر، کرمان، گیلان، لرستان، مازندران و قم اختصاص دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: