کد خبر: ۸۰۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۳۵
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به جان باختن ۳ نفر در لرستان و خوزستان به دلیل وقوع سیل، گفت: امدادرسانی در ۲۶ شهرستان خوزستان و لرستان همچنان ادامه دارد.
هلال احمر: سیل خوزستان و لرستان جان ۳ نفر را گرفت

به گزارش خبرداغ، رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به جان باختن ۳ نفر در لرستان و خوزستان به دلیل وقوع سیل، گفت: امدادرسانی در ۲۶ شهرستان خوزستان و لرستان همچنان ادامه دارد.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در گفتگو با فارس، در ارتباط با گزارش حوادث جوی در خوزستان و لرستان، اظهار داشت: ۱۷ شهرستان آبادان، اندیکا، اندیمشک، اهواز، ایذه، باغ ملک، باوی، بهبهان، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شوش، شوشتر، گتووند، لالی، مسجدسلیمان و هفتگل درگیر حوادث جوی در خوزستان شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۹۶ شهر، روستا، منطقه عشایرنشین و محور کوهستانی امدادرسانی در آن صورت گرفته است، گفت: ۳۲۳۰ نفر در این ۱۷ شهرستان اسکان اضطراری یافته و ۹ نفر مصدوم شده‌اند.

سلیمی خاطرنشان کرد: یک نفر در مسجد سلیمان به دلیل این حادثه جان خود را از دست داده و امدادرسانی در شهرستان‌های خوزستان همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات در ادامه به گزارش حوادث جوی استان لرستان اشاره کرد و بیان داشت: ۹ شهرستان ازنا، الیگودرز، بروجرد، پلدختر، خرم‌آباد، دورود، الشتر، کوهدشت و نورآباد دلفان متاثر از این حادثه شده است.

وی اعلام کرد: ۲۰۲ شهر، روستا، منطقه عشایرنشین و محور کوهستانی در لرستان امدادرسانی در آن صورت گرفته و ۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

سلیمی خاطرنشان کرد: امدادرسانی به دلیل حوادث جوی در لرستان نیز همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: