کد خبر: ۸۰۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۴۲۲
در آستانه دربی حساس پایتخت، استقلالی‌ها میزبان یک میهمان ویژه و خاص بودند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، ساعت 16:00 امروز سوت آغاز هشتاد و نهمین شهرآورد پایتخت به صدا در خواهد آمد و در حساس‌ترین دربی چند سال اخیر ، پرسپولیس و استقلال به مصاف هم خواهند رفت.

 

اما روز گذشته در آستانه این دیدار فوق العاده مهم و تعیین کننده، اردوی آبی‌ها یک میهمان ویژه و خاص داشت که بدون شک باعث تقویت روحیه و انگیزه استقلالی‌ها در دربی خواهد شد.

 

 

 

پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال که سابقه 4 پیروزی پیاپی در دربی را دارد و بین هواداران آبی‌پوشان به "قاتل پرسپولیس" معروف است و خاطرات بسیار خوشی را برای طرفداران آبی‌ها رقم زده، به تمرینات این تیم رفت و با کادر فنی و بازیکنان این تیم به صحبت پرداخت.

 

مطمئناً شفر از تجربیات مظلومی استفاده کرده و از او برای دیدار فردا مشورت گرفته تا هر طور شده در مهم‌ترین بازی فصل پیروز شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: