کد خبر: ۸۰۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۳۷۹
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: جاده سبزوار - شاهرود که دیشب به علت سیلاب در محدوده استان سمنان بسته شده بود، بامداد شنبه بازگشایی شد. جاده سبزوار - شاهرود بخشی از جاده تهران - مشهد است. شب گذشته سیلاب گسترده در بسیاری از مناطق جاده تهران - مشهد از جمله منطقه عباس آباد موجب تخریب راه‌های دسترسی و از بین رفتن بخش‌های مختلف از دشت استان سمنان و خراسان رضوی شده بود.
جاده ترانزیتی تهران - مشهد بازگشایی شد

به گزارش خبرداغ ، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: جاده سبزوار - شاهرود که دیشب به علت سیلاب در محدوده استان سمنان بسته شده بود، بامداد شنبه بازگشایی شد.

شب گذشته سیلاب گسترده در بسیاری از مناطق جاده تهران - مشهد از جمله منطقه عباس آباد موجب تخریب راه‌های دسترسی و از بین رفتن بخش‌های مختلف از دشت استان سمنان و خراسان رضوی شده بود.

سرهنگ هادی امیدوار در گفتگو با ایرنا افزود: اکنون جاده‌های فرعی فیلخانه، بوژان و هلالی در شهرستان نیشابور، شاندیز به زشک، طرقبه - جاغرق و طرقبه - کنگ در شهرستان طرقبه شاندیز، حصار - دو آبی در شهرستان درگز، چناران - اخلمد در شهرستان چناران، خین عرب - گیزی، کیلومتر ۲۵ جاده قدیم مشهد -چناران و جاده روستای گوری - گورپان در شهرستان جغتای به دلیل جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها همچنان بسته است.

وی اظهار کرد: در آزاد راه شهید شوشتری نیز مه گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد و در سایر جاده‌های استان وضعیت عادی و ترافیک روان است.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: