کد خبر: ۸۰۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۲۳۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: حکم سه نفر قاچاقچی میلیاردی کالا در این استان صادر شد.
حکم سه قاچاقچی میلیاردی صادر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: حکم سه نفر قاچاقچی میلیاردی کالا در این استان صادر شد.

علی اکبر مختاری افزود: این قاچاقچیان به جرم قاچاق توتون ، سیگار و تنباکو دستگیر و از انبار آن ها بیش از 85 هزار کارتن کالای قاچاق مربوطه کشف شد.

وی اضافه کرد: قاچاقچیان به حدود 270 میلیارد ریال محکوم شدند.

مختاری خاطرنشان کرد: اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه دراین استان درحال اجرا است.

وی گفت: از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش بخصوص تجار و صنوف مرتبط درخواست می شود نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز وهمچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.

وی یادآورشد: در صورت مشاهده تخلف ، علاوه بر ضبط کالاها، وسایل حمل و نقل و همچنین انبار یا مکان نگهداری و عرضه، مالکان و حاملان کالاها را به پرداخت جزای نقدی سنگین و سایر مجازات های قانونی محکوم می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: