کد خبر: ۸۰۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۰
سخنگوی وزارت کشور خبر داد:
سخنگوی وزارت کشور گفت: با تاکید وزیر، کاهش تلفات رانندگى در کنار مدیریت بحران سیل همچنان در دستور کار استانداران است.
کاهش تلفات رانندگى در کنار مدیریت بحران سیل همچنان در دستور کار استانداران است/ کاهش ١٣ درصدى تلفات رانندگى در شهرها تا کنون

به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانى وزارت کشور، سید سلمان سامانى سخنگوى وزارت کشور در صفحه شخصى خود در توییتر از کاهش ١٣ درصدى تلفات رانندگى در شهرها از ابتداى سفرهاى نوروزى تا کنون خبر داد و نوشت:

١) براساس بخشنامه وزیر کشور، جلسات ستاد راهبری کاهش تصادفات رانندگی در استان‌ها با هدف افزایش هماهنگى بین دستگاه هاى خدماتى، انتظامى و شهردارى‌ها از قبل از ایام نوروز به صورت مستمر تشکیل شد.

 ٢) نتیجه هم‌افزایى و همکارى بین پلیس راهور شهرى، شهرداری‌ها و مردم عزیزمان کاهش ۱۳ درصدى تلفات رانندگى در شهرها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده است.

٣) با آغاز دور دوم سفرهاى نوروزى با تاکید مجدد وزیر کشور، استانداران باید ضمن اهتمام همه‌جانبه در مدیریت بحران بارندگی‌ها و سیل، نسبت به راهبرى کاهش تصادفات رانندگى در استان‌ها از طریق دستگاه‌هاى مسئول، توجه ویژه داشته باشند.

ایلنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: