کد خبر: ۸۰۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۰
رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز مسدود شده است و از شهروندان تقضا می شود به سمت این محور حرکت نداشته باشند.علت این انسداد تخلیه بار ترافیکی اعلام شد. این محور تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود و ورود هرگونه وسایل نقلیه در این محور ممنوع است.
محور هراز برای تخلیه بار ترافیکی بسته شد

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز برای تخلیه بار ترافیکی بسته شد.

به گزارش خبرداغ ، سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با ایسنا، اظهار داشت: محور هراز مسدود شده است و از شهروندان تقضا می شود به سمت این محور حرکت نداشته باشند.

وی علت این انسداد را تخلیه بار ترافیکی دانست و افزود: این محور تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود و ورود هرگونه وسایل نقلیه در این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه را نیمه سنگین دانست و گفت: آزاد راه امام رضا (ع) و حرم تا حرم ترافیک عادی و روان دارد.

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: از تمام شهروندان ، تقاضا می شود که قبل از حرکت به سمت محورهای پرترافیک حتما از وضعیت محورها مطلع بشوند.

وی در پایان گفت: به شایعات فضای مجازی توجه نکنید و وضعیت محورها را از طریق صداوسیما و خبرگزاری های رسمی دنبال کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: