کد خبر: ۸۰۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۹۲
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر شمار فوتی‌های سیل در دو روز گذشته را ٢٣ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۹ نفر در شیراز، یک نفر در کرمانشاه، یک نفر در لرستان، یک نفر در کهگیلویه و بویر احمد و یک نفر نیز خوزستان جان خود را از دست داده‌اند.
۲۳ نفر، آخرین تعداد کشته‌شدگان سیل در کشور

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر شمار جانباختگان سیل دو روز گذشته در کشور را 23 نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرداغ ، مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: از چهارم فروردین تا ساعت ١٨:٣٠ امروز عملیات امداد و نجات و امدادرسانی برای 253 شهر، روستا، مناطق عشایر نشین و جاده‌های 30 استان کشور به جز استان البرز انجام شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت به ٣٦ هزار و ٤٣٥ نفر امدادرسانی شده است، گفت: ٢٥ هزار و ٣٧٠ نفر از شهروندان و مسافران نیز اسکان اضطراری داده شدند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر شمار فوتی‌های سیل در دو روز گذشته را ٢٣ نفر اعلام کرد و گفت: 19 نفر در شیراز، یک نفر در کرمانشاه، یک نفر در لرستان، یک نفر در کهگیلویه و بویر احمد و یک نفر نیز خوزستان جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته وی، از 401 منزل مسکونی عملیات تخلیه آب انجام شده و امدادرسانی‌ها همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: