کد خبر: ۸۰۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۳۵۲
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امشب احتمال بارش‌های رگباری در تهران و خراسان‌های شمالی و رضوی وجود دارد، نسبت به خطرات ناشی از سیل در استان‌های جنوبی کشور هشدار داد.بعدازظهر و امشب تشدید بارش برف در ارتفاعات البرز در مسیرهای کوهستانی شمال تهران به ویژه در جاده چالوس، هراز و فیروزکوه پیش‌بینی می‌شود.
خطر سیل استان‌های جنوبی را تهدید می‌کند / بارش‌های رگباری در تهران

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امشب احتمال بارش‌های رگباری در تهران و خراسان‌های شمالی و رضوی وجود دارد، نسبت به خطرات ناشی از سیل در استان‌های جنوبی کشور هشدار داد.

به گزارش خبرداغ ، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در بعدازظهر و اوایل شب انتظار رگبار و رعد و برق را در تهران داریم، اعلام کرد: بعدازظهر و امشب تشدید بارش برف در ارتفاعات البرز در مسیرهای کوهستانی شمال تهران به ویژه در جاده چالوس، هراز و فیروزکوه پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز و امشب شاهد بارش رگباری باران در سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و به طور ویژه در شهر مشهد خواهیم بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: از اواخر وقت امروز به تدریج بارش‌ها در جنوب غرب کشور قطع می‌شود و تنها مناطقی از جنوب و شرق استان فارس، غرب هرمزگان، غرب کرمان و جنوب بوشهر با بارش مواجه خواهند بود. تا اواسط فردا این سامانه از کشور خارج می‌شود.

وظیفه در پاسخ به این پرسش که انتظار وقوع سیل در استان‌های جنوبی و جنوبی غربی کشور وجود دارد؟ گفت: در حال حاضر جنوب غرب کشور درگیر بارش‌های شدید و سیلاب است. بارش‌هایی که از دو روز پیش شروع شده باعث طغیان رودخانه‌های بزرگ می‌شود. ضمن اینکه در همین ساعت‌ها شاهد بارش‌های شدید در شمال بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، بخش‌هاس از فارس داریم و خطر سیل همچنان برای این استان‌های جنوبی وجود دارد.

وی در پایان با بیان اینکه در خوزستان در رودخانه‌هایی مثل کارون و کرخه وقتی در بالادست بارش باران شدید صورت می‌گیرد، حدود چهار ساعت طول می‌کشد تا آب باران به پایین دست برسد، گفت: بارش‌هایی که از دو روز پیش در این حوزه داشتیم در حال رسیدن به دشت خوزستان است و متوجه شدیم که در جاده ساحلی اهواز یک پارک وجود دارد که به زیر آب می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: