کد خبر: ۸۰۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
تعداد بازدید: ۲۴۱
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: به دلیل بارش‌های مکرر در تهران از همشهریان تهرانی تقاضا داریم که در بسترهای رودخانه‌ها توقف نداشته باشند.
خطر تردد و توقف در معابر لغزنده اطراف رودخانه‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: به دلیل بارش‌های مکرر در تهران از همشهریان تهرانی تقاضا داریم که در بسترهای رودخانه‌ها توقف نداشته باشند.


سرهنگ دوم حسین بشیری معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: با توجه به اینکه همشهریان و میهمانان شهرستانی در نواحی کن و امام زاده داوود تردد فراوان دارند خواهشمندیم که به دلیل احتمال طغیان رودخانه و جاری شدن باران شدید از کوه‌های اطراف آن از زدن چادر و … جلوگیری کرده و به هشدار کارشناسان که لحظه به لحظه از رادیو و تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی پیام رسانی می‌کنند توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: از آنجا که مبادی ورودی شهرها، بالاترین آمار تصادفات جاده‌ای را نیز برخوردار بوده و با احتیاط در جاده‌های لغزنده تردد کنند.

وی در پایان توصیه کرد تا شهروندان حد امکان در جاده‌ها و مناطق کوهستانی و رودخانه تردد نداشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: