کد خبر: ۸۰۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید: ۲۱۱
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به گزارش مردمی اعلامی به سامانه 135 در مورد نگهداری کالای قاچاق در منزل مسکونی محموله قاچاق لوازم خانگی در زاهدان کشف شد.
کشف محموله لوازم خانگی در زاهدان
به گزارش خبرداغ به نقل ازفارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به گزارش مردمی اعلامی به سامانه 135 در مورد نگهداری کالای قاچاق در منزل مسکونی محموله قاچاق لوازم خانگی در زاهدان کشف شد.


حیدر میرزایی اظهار کرد: با توجه به گزارش مردمی اعلامی به سامانه 135 در مورد نگهداری کالای قاچاق در منزل مسکونی، با فوریت تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و سازمان صمت در محل حضور یافتند.

وی افزود: در بازرسی از واحد مسکونی، محموله لوازم خانگی مشکوک به قاچاق شامل یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، مایکروویو و جارو برقی کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: پرونده تخلفاتی تشکیل و در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان مورد رسیدگی قرار گرفت و نهایتا با احراز تخلف از طریق استعلام های انجام شده از گمرک، متهم به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت 5 میلیارد و 321 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: