کد خبر: ۸۰۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۴
مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان خبرداد:
مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آماده باش همه نیروهای عملیاتی راهداری استان گفت: در حال حاضر خوشبختانه همه راه‌های استان باز است و مشکلی برای تردد در محورهای خوزستان نیست.
آماده باش نیروها و ماشین آلات راهداری در پی هشدار وقوع سیلبه گزارش خبرداغ ، غلامعباس بهرامی نیا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به هشدارها در خصوص وقوع سیلاب و آغاز بازندگی در استان اظهار کرد: در حال حاضر خوشبختانه همه راه‌های استان باز است و مشکلی برای تردد در محورهای خوزستان نیست.

وی افزود: همه نیروهای عملیاتی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان در محورهای مواصلاتی استان و به ویژه در مسیرهایی که خطر سیلاب وجود دارد مستقر هستند.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر ۷۲ اکیپ، ۴۰۰ نفر نیروی انسانی و ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در همه محورهای استان مستقر و در حالت آماده باش و خدمت رسانی هستند.

بهرامی نیا عنوان کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام گرفته در خصوص بارش باران و وقوع سیلاب به ویژه در مناطق شمالی استان، همه نیروها در حالت آماده باش و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز نیروهای راهداری در مناطقی است که مستعد وقوع سیلاب هستند و امیدواریم شاهد هیچگونه مشکلی در این زمینه نباشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: