کد خبر: ۸۰۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۷
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده برضرورت توجه به شرایط زنان و کودکان در مناطق سیل‌زده تأکید کرد.
تاکید مشاور وزیر کشور بر ضرورت توجه ویژه به زنان و کودکان سیل‌زدهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، فریبا نظری به منظور پیگیری وضعیت امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر در گفت وگو با الهه غیناقی- مدیر کل امور بانوان گلستان - بر ضرورت توجه به نیازهای بهداشتی زنان و کودکان و اقلام مورد احتیاج سیل‌زدگان تأکید کرد.

مشاور زنان و خانواده وزیر کشور طی مکاتبه‌ای از دفاتر بانوان استانداری‌های سراسر کشور درخواست کرد که با همکاری دستگاه‌های اجرایی سطح استان خود و با محوریت و هماهنگی با هلال احمر استان، نسبت به تدارک و ارسال بسته‌های حاوی اقلام بهداشتی و دارویی زنان و کودکان آسیب‌دیده از سیل اقدام کنند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، یکی از دستاوردهای با اهمیت سال گذشته حوزه زنان و خانواده وزارت کشور، حضور مدیران کل دفاتر امور بانوان استانداری‌ها در جلسات ستاد بحران استان‌ها با پیشنهاد مشاور زنان و خانواده وزارت خانه و موافقت و دستور وزیر کشور به استانداران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: