کد خبر: ۸۰۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۱۸۷
بيش از هزار و٤٠٠ نفر از ساکنان و گردشگران با مراجعه به مرکز توسعه سلامت کیش خدمات دریافت کردند.
ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بيش از هزار و چهارصد نفر توسط مرکز توسعه سلامت کیش در ایام نوروز

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، در یک بازه زمانی ٨ روزه از 25 اسفند 97 تا سوم فروردین 98  ، مرکز توسعه سلامت کیش به 1428 نفر از ساکنان و گردشگران خدمات بهداشتی درمانی ارائه کرد.

دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه این مرکز ، همه روزه در دو نوبت صبح و عصر  آماده خدمت به مسافران گردشگران و شهروندان است گفت: در این ایام تعداد زیادی از گردشگران و ساکنان جزیره  به بخش های مختلف مرکز سلامت جامعه بوعلی و پایگاه های صدف و سحر مراجعه و خدمات با کیفیت دریافت کردند.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش افزود: در ایام نوروز در طرح تشدید بازرسی ها نیز  نظارت بر صنوف مختلف تهیه و توزیع مواد خوراکی از 25 اسفند 97 تا سوم فروردین  انجام و در 455 مورد بازدید، نکات لازم به متصدیان توزیع و فروش مواد غذایی  اعلام شد.

رضانیا گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران، کارکنان حوزه بهداشت کیش در تمامی ساعات شبانه روز با شماره تلفن 09366858085 و شماره 07644423311 وسامانه 190 آماده پاسخگوی شکایات بهداشت محیطی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: