کد خبر: ۸۰۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۲۸۲
سراج در بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان:
قاضی سراج در بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان گفت: حضور پی‌درپی مسئولان ملی نباید لحظه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده وقفه ایجاد کند‌

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، قاضی سراج که از صبح امروز وارد استان گلستان شده است در ادامه سفر از مناطق سیل‌زده آق‌قلا در استان گلستان بازدید کرد و ضمن همدردی با مردم حادثه دیده، با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تشکر از حضور در صحنه نیروهای جهادی بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و تأکید بر ضرورت یک مدیریت واحد در بحران افزود: حضور ناهماهنگ و پی‌درپی مسئولان ملی نباید لحظه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده، وقفه ایجاد کند‌. اولویت اول رفع مشکلات اولیه مردم حادثه‌دیده است و هیچ مسئول استانی حق ندارد به بهانه همراهی مسئولین کشوری از رسیدگی فوری به نیازهای اولیه مردم سیل‌زده غفلت کند.

قاضی سراج گفت: به زودی گزارش دقیق و جامعی از حادثه اخیر و میزان قصور هر یک دستگاه‌های مربوطه تقدیم حضرت آیت‌الله رئیسی رییس معزز قوه قضاییه می‌شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
مطابق با آیین نامه اجرایی ماده (51) قانون‌توزیع عادلانه آب درماده 5 آیین نامه (مصوب 1379/08/11 ) مربوط به بستر و حریم رودخانه ها، انهار، مسیلها، مردابها، برکه های طبیعی و شبکه های آبرسانی، آبیاری و زهکشی ، شرکت آب منطقه‌ای مکلف به علامت گذاری نهایی حد بستر و حریم تعیین‌شده به نحو مقتضی وارسال نسخه‌ای از نقشه مربوط به بستر و حریم ، برای اطلاع به اداره ثبت اسناد و املاک، بخشداری و شهرداری‌حوزه عمل و نیز اعلام مراتب به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از تجاوز اشخاص به بستر و حریم با همکاری‌مأموران انتظامی گردیده است. ماده (51) قانون توزیع عادلانه آب و مصوبه آیین نامه اجرایی ماده (51) قانون توزیع عادلانه آب توسط هیئت محترم وزیران، برای مدیریت عملکرد صحیح جریان سیلاب ها درمسیرطبیعی خود وپیشگیری از ورود سیل به حریم شهرو ایجادخطرات جانی وایراد خسارات مالی وضع گردیده است.پیشگیری بهتر از درمان است .کافی است قانون را پاس بداریم.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: