کد خبر: ۸۰۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۹
هواشناسی اعلام کرد که امروز سه شنبه (۲۸ اسفند ماه) سامانه بارشی بر روی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال غرب و شمال شرق کشور فعال خواهد بود و سبب بارش باران، وزش باد شدید موقتی و بارش برف در نقاط سردسیر و مرتفع خواهد شد و همچنین شدت بارش در استان‌های اردبیل، گیلان، گلستان و شمال خراسان شمالی است.
استانهای بارانی آخرین سه شنبه سال

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی دو روز آینده تشریح کرد.

به گزارش خبرداغ ، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز سه شنبه (۲۸ اسفند ماه) سامانه بارشی بر روی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال غرب و شمال شرق کشور فعال خواهد بود و سبب بارش باران، وزش باد شدید موقتی و بارش برف در نقاط سردسیر و مرتفع خواهد شد و همچنین شدت بارش در استان‌های اردبیل، گیلان، گلستان و شمال خراسان شمالی است.

وی ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی در روز چهارشنبه (۲۹ اسفند) همچنان در سواحل دریای خزر، اردبیل، نیمه شرقی آذربایجان شرقی، زنجان و استان‌های واقع در دامنه البرز مرکزی شامل قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، قم و مرکزی خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: پنج شنبه (اول فروردین) فعالیت این سامانه بارشی محدود به شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرقی کشور است. همچنین در روز سه شنبه (۲۸ اسفند) و طی روز چهار شنبه (۲۹ اسفند) نیمه شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود و طی این مدت دریای خزر مواج و طوفانی خواهد بود.

وظیفه در پایان به وضعیت جوی پایتخت اشاره کرد و گفت: برای تهران در روز سه شنبه (۲۸ اسفند) آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و با بیشینه و کمینه دمای ۱۶ و ۲ درجه سانتی گراد برای روز چهارشنبه (۲۹ اسفند) آسمان نیمه ابری در بعضی ساعات ابری گاهی بارش باران و وزش باد در بعد از ظهر رگبار و رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای ۱۴ و ۴ درجه سانتی گراد و برای روز پنچ شنبه (اول فرودین) آسمان صاف و کمی ابری گاهی وزش باد و با بیشینه و کمینه دمای ۱۵ و ۳ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: