کد خبر: ۸۰۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۲۵۵
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن فرخنده زادروز مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،

                                 «بسم الله النور »


این عید بزرگ بر تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش مبارک و خجسته باد.

امام علی ابن ابیطالب(ع) انسان وارسته ای است که در اوج صلابت، کلامش لبریز از عطوفت و هر قدمش بر مدار عدالت استوار بود. هر برگ از حکایت پر فراز و نشیب زندگانی پربار مولای متقیان از نخستین روزهای ترویج اسلام در فضای کفر آلود و پرمخاطره مکه و رشادت و شهامت تحسین برانگیز ایشان در عرصه پیکار با کفار گرفته تا پذیرفتن مسئولیت رهبری امت و یا سکوت طولانی و مدبرانه اش در برابر تزویر دشمنان دین، همه و همه سرشار از پند و حکمت و معرفت است.

مولی الموحدین در جایگاه پدر نیز فرزندانی را پرورانده است که فخر عالم امکان و الگوی ماندگار آزادگی و انسانیت هستند. از این رو، میلاد خجسته حضرت علی(ع) شایسته ترین روز برای گرامیداشت مقام پدر است. پدرانی که می کوشند فرزندان این مرز و بوم را به شایستگی پرورش دهند و عدالت محوری و حقیقت جویی را به آنها بیاموزند.

13رجب المرجب، فرخنده زادروز مولی الموحدین حضرت علی (ع) اسوه بی بدیل ایمان، عدالت، شجاعت و اخلاص است. او که یگانه مولود کعبه بود و در خانه خدا نیز به رستگاری و لقای معبود رسید.

با تبریک این عید فرخنده و گرامیداشت روز پدر از بارگاه ایزد منان، سلامتی و سرافرازی پدران پرتلاش و بلند همت ایران اسلامی را خواستارم.

غلامحسین مظفری

 رئیس هیات مدیره و مدیر عامل
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: