کد خبر: ۸۰۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۲۲۳
طرفداران پرسپولیس مدتی است از شرایط داوری در بازی‌های تیم‌شان شاکی و عصبانی هستند.
عصبانیت شدید هواداران پرسپولیس در فضای مجازیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، طرفداران پرسپولیس اعتقاد دارند اشتباهات داوری از حد خود عبور کرده و در بازی‌های گذشته، برای سرخپوشان دردسر‌های زیادی را به همراه داشته، اما هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، کمیته داوران و... به این مسئله ورود نمی‌کنند و ایرج عرب سرپرست باشگاه نیز، هیچ توجهی به این مسائل نشان نمی‌دهد. هفته قبل بود که طرفداران پرسپولیس در اعتراض به افزایش بی‌رویه این اشتباهات، مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده و اعتراض‌شان را به گوش شخص اول ورزش کشور رساندند، اما به گواه کارشناسان داوری، در دیدار مقابل سپیدرود رشت، یک پنالتی اشتباه به ضررشان رقم خورد و حسین زرگر قاضی بازی، از اعلام یک پنالتی به سود پرسپولیس گذشت.

 

همین اتفاقات کافی بود تا دوباره صدای اعتراض هواداران پرسپولیس به آسمان بلند شود و آن‌ها در فضای مجازی، به دنبال دلایل این موضوع باشند. هواداران پرسپولیس معتقدند اشتباهات داوری، سریالی شده و در هر دیدار پرسپولیس رقم می‌خورد، اما هر بار، باشگاه سکوت می‌کند و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز، هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند. از سوی دیگر، بازی بعدی، اشتباهات عجیب‌تر می‌شود. همین موضوع، بهانه اصلی اعتراض و شکایت بازیکنان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: